Thursday 7 February 2013

Herba Untuk Suami Perkasa



 
Mr. Zack POWER BRO!!! ( RM69 )
Merupakan satu rumusan unik yang menggunakan kaedah bioteknologi dari gabungan ekstrak herba asli terpilih, dijamin selamat dan mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (MAL 07031109T).

7 Ramuan utama POWER BRO!!! ialah:
 1) Radix Eurycoma Longifolia
 2) Radix Alomorphia Malaccensis
 3) Tuber Coleus Tuberosus
 4) Folium Fagrae Fragrans

 5) Radix Acorus Calamus
 6) Herb Vitex Longisepala

 7) Rhizome Zingeber Cassumunar

Keberkesanan POWER BRO!!! dijamin untuk:
1) Memberi tenaga dan membantu mereka yang mengalami masalah z*k*r yang sukar tegang dan kurang mantap.
 
2) Membantu merangsang dan meningkatkan tahap kesihatan keseluruhan sistem badan.

3) Melegakan kesakitan pinggang serta baik untuk ginjal, jantung dan hati. Juga membantu menguatkan tulang dan tisu badan.

4) Meningkatkan pengeluaran hormon lelaki dan membantu meningkatkan tahap kesuburan.
 
Cara Mr Zack Powerbro!!! berfungsi ialah dengan cara melancarkan darah ke seluruh badan dan herba bertindakbalas dgn hormon. sekiranya mendatangkan sakit kepala, pinggang dan sebagainya itu tanda perjalanan darah di kawasan itu tidak lancer. Paling penting ia tidak membuatkan jantung berdebar-debar atau sesak nafas ( yang ini sah ada steroid atau dadah sildenafil yg merangsang hormon macam didalam viagra. Sangat merbahaya kerana boleh membuatkan jantung seseorang terpaksa mengepam darah dengan laju sedangkan salur darah tidak dapat menampung tekanan darah). Jika setakat pening, sakit pinggang dan sendi adalah sintom biasa dan teruskan pengambilan supaya herba ini dapat melancarkan dan memcuci darah anda.

LET YOUR MR. ZACK STAY STRONG WITH POWER BRO!!!

Segan nak beli Mr. Zack PowerBro di kedai-kedai??? Maklumlah perkara ini terlalu sulit dan peribadi.. Beli saja online dan abang poslaju akan menghantarnya sehingga ke depan pintu rumah anda!!!

PM UTK ORDER / PERTANYAAN..

BERMINAT??? ring-ring / sms 0197749193
 

No comments:

Post a Comment