Saturday 2 February 2013

Isu Sijil KMM dan Lesen




Kenyataan dari Pengasas Jamu Susuk Dara
Assalammualaikum... puan - puan yang saya hormati,
Buat apa nak berkelahi macam ni. Ramuan ini terdiri daripada REMPAH ADUNAN Mbah Roliyah Hj Ali dan ibunya yang telah datang dari tanah jawa sebelom tahun 1800 lagi. beliau merupakan bidan dan dukun sebelum datangnya doctor-doktor Inggeris.
RAMUAN KHAS DIBUAT UNTUK MENGABURI MALAM PERTAMA BAGI GADIS-GADIS YANG TELAH DIANIAYA DIROGOL OLEH ASKAR BANGSA ASING SUATU KETIKA DAHULU ataupon mangsa kepada ilmu hitam.
Pada zaman dahulu…jika gadis mahu bernikah ada adat meletakkan syarat dgn mak andam memantis kening pengantin, mencukur bulu dan rambut bagi balancing tu balance. hakikat sebenarnya waktu-waktu personal antara mak andam dan bakal pengantin wanita adalah dengan memasukkan rempah herba kedalam kemaluan untuk memastikan malam pertama si gadis tidak diungkit-ungkit sehinggake  tua dan menjadi amalan pengantin dalam tempoh 1 minggu akan kembali kerumah mak andam atau bidan untuk mengurut supaya mudah untuk mengandung. Hakikat sebenarnya waktu itu bidan atau mak andam sedang mengeluarkan rempah herba tersebut.
Dengan melalui malam pertama kebanyakkan ibu kepada pengantin lelaki akan meletakkan kain putih diatas cadar pengantin untuk memastikan anak menantunya itu benar-benar gadis. Hanya itu sahaja yang boleh memerangkap kegadisan pengantin wanita.
BEGITU HEBAT YA BIDAN DAN DUKUN DAHULU KALA SEHINGGA KEGADISAN pun tak dapat dibezakan kecuali darah. TAK SEPERTI HARI INI HERBA INI LEBIH DIKENALI SEBAGAI SUSUK KEMALUAN OLEH SESETENGAH ISTERI YANG MEMPUNYAI MASALAH RUMAHTANGGA LEBIH-LEBIH LAGI YANG MANA SUAMI JENIS TIDAK SETIA DAN TIDAK PUAS DARI SATU.
Herba ini dahulu tidak dikenali kecuali mereka yang datang ke tempat ini dan memerlukan bantuan susuk. Hakikat sebenarnya susuk itu lebih kepada memasukkan...tidak menyembah atau meyakini sesuatu yang lain selain daripada Allah. Semua ini terjadi semua dengan izin Allah.
RATA-RATA ISTERI YANG SAYANGKAN RUMAH TANGGA AKAN MEMIKAT KEMBALI SUAMI DENGAN PENYAMARAN DARA SEMATA-SEMATA UNTUK MEMPERSEMBAHKAN KEPUASAN SYAHWAT KEPADA SUAMI SEMATA-MATA. sehinggakan suami dapat membeza - bezakan KEMALUAN ISTERI DAN WANITA - WANITA YANG DITIDURINYA. Dengan cara ini sahaja para isteri dapat memikat selera syahwat suami. Dimana kadang-kadang isteri tidak mempunyai rupa paras yang agak kurang menawan dan badan tidak seghairah yang diharapkan.
Berbalik kepada pekerjaan Mbah Roliyah Haji Ali dan ibunya sebelom kedatangan doctor-doktor Inggeris, rempah herba ini juga mampu mengeluarkan kekotoran di dalam faraj. Ada diantara ramuan herba ini juga mampu untuk menarik segala yang ada didalam rahim termasuk janin yang berusia kurang 8 minggu. Seperti yang saya jelaskan tadi zaman dulu jika ada anak dara yang dirogol tentera asing kat malaya ni tak ada hospital atau klinik gugurkan kandungan. Maka inilah kerja bidan dan dukun yang membantu wanita-wanita muda yang hamil akibat tentera asing.
KAEDAH INI SAYA GUNAKAN HARI INI UNTUK MENARIK KEKOTORAN YANG BERKUMPUL DIPANGKAL RAHIM. AS WHAT WE KNOW...KANSER PANGKAL RAHIM TELAH MENYERANG RAMAI WANITA DI MALAYSIA DAN INDONESIA. AKIBAT DARIPADA KELALAIAN WANITA MENJAGA KEBERSIHAN. Sedangkan dalam mandi hadas besar selepas habis nifas, haid dan jimak. KITA WAJIB MANDI HADAS BESAR korek ditempat2 terselit sehingga diyakini bersih.
Mungkin agama sendiri mengajar untuk berbuat demikian mungkin ada sebabnya untuk kebersihan dan kesihatan.
Hari ini juga kita banyak dikejutkan dengan masalah-masalah rumahtangga dengan isu-isu seks suami isteri. Dimana isteri keletihan dengan tanggungjawab rumahtangga dan komitmen kerja dipejabat. Membuatkan para isteri kurang bersemangat bermain cinta dengan suami. Sedang suami atau lelaki adalah insan yang paling suka disayang, dibelai dan dimanja. Dengan kesibukkan itu dan tuntutan campur suara masyarakat sekeliling ramai isteri menjaga dandanan diluar rumah. berbanding dandanan di bilik tidur. Membuatkan sang suami berangan-angan dibelai si puteri cantik jelita diluar sana.
Hari ini.....SOSIAL DI MALAYSIA membuka luas perhubungan sesama insan. Wanita-wanita muda yang seksi easy to get. Touch n Go tak perlu komitmen berkeluarga. Nowdays dah moden, Malaysia dah jadi Amerika. Suami yang lurus pun boleh bengkok kalau tak kuat imannya. APA-APA PUN KITA JAGA DIRI KITA SENDIRI. Sihatkan dan bahagiakan diri kita sendiri baru kita dapat mempersembahkan yang terbaik untuk suami dan anak-anak pun rapat dengan ibubapanya kerana rumahtangga yang aman anak pun selesa berada disamping ibubapa.
Soal nama SUSUK DARA itu lebih manis daripada susuk herba kemaluan, yang memang dikenali digelintir para isteri.
KKM, HALAL pun dah dimohon. Macam biasalah saya bukan anak sultan, bukan VVIP mahu pun siapa2. Apa-apa pun kena follow procedure. kalau saya anak sultan mungkin semalam apply hari ni dah dapat nombor lesen n halal tu. KALAU NAK JALAN SINGKAT BOLEH SURUH APEK KAT KEDAI PRINT LABEL TU BUAT. tapi apa daya diri ini, belum ada niat nak menipu kerana $$$RM$$$. Saya selesa macam ini. UNTUK PUAN - PUAN YANG BERTEGANG LEHER, KEJANG JARI MENAIP DAN PANAS HATI....
Macam ini lah, ambillah produk ni jika anda memerlukan. Abaikanlah jika tidak perlu. Tak usahlah dipersoalkan iya atau tidak, tak usah lah nak kusutkan keadaan. Yang baik kita jadikan tauladan yang buruk kita jadikan sempadan. Untuk pengetahuan puan-puan, herba ini sedang dalam kajian oleh seorang sainstis research untuk dijadikan ubat dan dimodenkan untuk disupply kepada hospital-hospital, RnD pun telah ditandatangani kerana sainstis reserach itu berpendapat kaedah kami gunakan adalah kaedah perubatan lama Islam Yunani yang mereka tak sangka masih ada yang menyimpan ilmu ini walhal mereka sangka sudah pupus dan jumpa didalam buku library universiti sahaja.

No comments:

Post a Comment