Friday 8 February 2013

Medicated Feminine Wash Rose



Medicated Feminine Wash dengan Haruman Rose dan Arabic Spices

Berasaskan 100% herba & tumbuhan asli. Kebanyakkan Pencuci Peribadi di pasaran ada bahan yang "irritant", yang boleh menimbulkan kerengsaan seperti pengggunaan sabun pada kawasan faraj, penggunaan sabun atau pelembut kain yang secara tidak sedar ia menjadi "irritant" ataupun penyebab kegatalan, atau apa-apa bahan untuk pencuci peribadi.
Paras normal pH faraz wanita ialah 3.8 – 4.3 ( sedikit berasid )
Feminine Wash yang pH dalam lingkungan ini ( 3.8 – 4.3 ) boleh diguna hari-hari. Kalau yang ikut piawaian pH ini, biasanya harganya mahal.
Feminine Wash SDM ini pH nya berada di dalam julat ini dan berubat, jadi sangat  sesuai untuk wanita yang mengalami bermasalah keputihan.
Wanita yang tidak mempunyai masalah ini juga bole guna FW SDM sebagai perlindungan dan pencegahan kepada keputihan, kegatalan, bau faraj dan jangkitan pada vagina..
 
Jangkitan Vagina
Jangkitan vagina mungkin berlaku apabila kuman seperti bakteria atau virus masuk ke dalam saluran vagina melalui pertukaran cecair badan atau luka pada kulit. Melakukan persetubuhan, mengambil antibiotik kuat dalam jangka waktu panjang, stress dan penggunaan sabun biasa yg tidak sesuai dengan pH kulit sekitar vagina boleh menyebabkan jangkitan. Membasuh vagina selepas melakukan hubungan tak semestinya menghalang jangkitan, kebersihan dari awal lagi amat penting untuk mencegah. Jadi, lindungi diri semasa berhubungan dan apabila membasuh vagina pastikan memakai sabun lembut atau pembersih intim wanita yang berasaskan herba, kerana kebanyakan pembersih intim wanita masa kini menggunakan bahan kimia yg tinggi.

1 comment:

  1. Asslm wbt..nat nk tny klo knk2 berumur 4++ blh guna x fw ni...

    ReplyDelete